Thursday, November 4, 2010

AZAM BARU

yess!!
dah lame aku takde azam, tetiba terpikir lak pasal azam ni. okay tetibe timbul azam ni ntah dari mana.
first, aku nak naikkan badan, jadi macam John Cena takpe dah. bukan azam main2 ni.okay wait and see..maybe dalam hujung 2011 dah boleh kawan ngan JC. dapat naik sikit jadi la. 60kg maybe? now berat aku 47kg. macam haram. okay aku dah janji ngan diri aku sendiri. dah lame memang nak naikkan berat ni tapi takde masa & takda tempat nak buat. sebabtu la aku carik rumah sewa yang ade gym untuk sem depan, so dah dapat,tinggal laksanakan je. ingat cuti sem nanti nk duk rumh sewa je tiap hari . okay aku janjil

seken, aku nak try dapatkan benda ni.memang cun gila.



                sayang, wait for me okay. pakai seksi2 tau..!

No comments:

Post a Comment