Wednesday, December 8, 2010

hai

Salam..
Agak lama tak update semenjak 2 menjak 3 menjak ni. Bukan apa, banyak benda aku nak tulis tapi takda semangat. ntah nape la..okay ni nak cerita pasal nuffnang. semua orang tau nuffnang ni kan.( okay yang taktau sila laporkan diri di tadika terdekat ) setelah sepurnama aku berblogging and dan setelah lama aku ber"nuffnang" di dalam blogspot ni akhirnya aku telah menjana pedapatan lumayan iyahuu..dapat jugak aku berbelanja.. so korang nak makan apa, jom aku belanja. ni dia pendapatan aku tahun ini.



see..nice kan?
 lumayan la tu.sehengget per 3 month. tu baru 3 bulan, jom kira2 sikit,
            12/3 = 4,
             4 x 1 = 4
so SETAHUN aku dapat 4 ringgit.
4 ringgit x 40 tahun.
= RM 160
see?, so dalam mase 40 tahun aku da boleh dapat RM160.. diulangi, 40 TAHUN !!  -__- .ok la tu.
kau hado??
okay umur aku 60 TAHUN nanti dapat la jugak merasa duit nuffnang ni !
haram jadah.
Encik2, makcik2, tuan2, & puan2 yang cantik,kacak,tampan dan menawan sekalian. apa kata anda cuba click kat nuffnang tu,kat bawah gamba saye tu. silelah silelah jangan memalu yee..
Dah kira bersedekah tu kalau click eklan tu. dan yang paling penting, pahala sedekah tu akan berterusan tau. so anda sume2 ni tak ingin ke dapat pahala berpanjangan? ehehee..

bye

No comments:

Post a Comment