Thursday, March 24, 2011

pasar,parya. dan tangan

lepas bangun pagi maghrib tadi, midi ajak gua g pasar khamis, ntah gua men bagi name je pasar khamis, pasal kat area sini dia punya pasar hari hari ada kalau tak silap, area taman medan, gua rasa semangat kepasaran diorang ni kuat la,taksub betul,


gua sebenarnye malas sgt nk g pasar, serabut dgn makhluk2 yang tek reti reti duk rumah ni, memandangkan gua nak g bank kat area pasar tu jugak gua pun follow skali, sampai atm tudia tgok kemain meriah lagi no, ade pesta kuarkan duirt beramai-ramai ku rasa. gua pun bertindak genius sikit, takkan la aku nak beratur reramai cam banduan nak amek periksa, lu silap, gua tak bodoh.

gua pegi kat 7e depan nuh kat situ ada atm, mudah sikit sesi mengorek duit tu nanti, awl2 lg midi dh sound awek cashier tu boleh tahan, terus kontrol kelak ken, terus sambar atm. sambil jari gua lincah menekan nombor pin, mata gua lincah memandang sekeliling mane tau ade sampah jalanan usha nak rembat duit gua.. ermm ok gua terus terang, sebenarnya mata gua memerhatikan keadaan sekeliling takut2 ade awek2 nampak balance dalam bank gua.chek belen, jari gua panttas menekan PERTANYAAN BAKI di hujung atas kanan skrin tersebut,di skrin tertera RM 60.85 . gua mengeluh sedikit, alangkah indahnya kalau titik tu boleh dialihkan ke belakang sekali, takpelah gua tekan angka 5 satu kali dan 0 3 kali, dengan tak menujukkan muka bersalah selambe je atm tu rejek kad gua, gua dah panas hati, try skali lagi, perkara yang same berlaku, gua rase sebelum pape terjadi kat atm tu bek gua blah, awek cahsier langsung tidak tu jengah malahan jeling pun tidak sama skali, gua meloncat atas motor n ckp k midi g atm memula aku g tadi, lahanat punye atm kat 7e, tak pasal dengan 7e tu skali dapat pakej kena maki.

sampai kat atm tu gua beratur menunjukkan tanda kesopanan dan kesusilaan yng mami gua ajar gua masih utuh. selepas beberapa detik menunggu sampai turn gua ade pulak parya masuk depan gua terus potong Q. dengan kolar terangkat tertera tulisan paul smith. gua terus menjadi berang tidak teragak agak gua capai motor midi terus humban ke kepala dia, darah memancut keluar dari kepala si parya, gua tersenyum puas, si parya berlari keluar sambil mengendong kepalanye yang hampir putus, sempat gua jeling tajam. dia blah. aku puas. sambil tu gua berdoa moga2 atm ni tak kena nasib yang sama macam atm lahanat kat 7e td. gua tekan angka yang serupa dan gaya yang serupa mcam tadi bezanya cume kali ni tangan gua duk dalam poket, pegang pistol takut2 parya tu datang balik bawak member..
treereeereett boleh pulak keluar duit.

gua dapat buat kesimpulan di situ, maybank dah tak boleh tinggal sehengget dua hengget dlm akaun mcam dlu. bangsat ape tukar polisi tak bagitau gua, ni boleh jadi kes altantuya versi dua ni.

lepas puas maki orang maybank,
gua terus park motor dan masuk ke pasar, ketika berjalan gua ternampak si parya tadi masih mengendong kepala nye yag sedikit terputus, dalah hati gua memakaki, bangsat apa dia ni, kepale dah putus nk pegi pasar lagi. gua tak hiraukan dia terus berjalan dengan angkuh,riak dan takbur. sampai kedai nasi tomato gua suruh brader tu bungkus sau nasik lemak, bila aku nak blah ada suara berbunyi

haa yang tu dah bayar ke belum?

hati gua membara bila dengar ayat tu. memandangkan dia perpangkat pakcik2 gua tabahkan hati dengan tunang gua cakap "sudah pakcik" dalam hati aku menyumpah seranah pakcik tu.
walaupun muka gua macam kelak ken, tp jgn hina gua, igt gua takde duit ke, gua terus blah.




sampai2 rumah gua terus bukak maknan.


"Bangsat jenis apa aku beli makanan banyak2 ni, nasik lemak sampai dua.???"

sambil dalam hati gua beristighfar dan meminta maaf kepada pakcik tu, err ni nak kira setle dunia ke akhirat pakcik?? jgn la bawak kt akhirat, dunia2 dah la e. hehe


bangsat ape punye panjang  entri ni gua tulis?..

2 comments: