Sunday, April 24, 2011

otak sempit

Sebagai seorang manusia berstatuskan student, benda paling dibenci dan mustahil dapat dielakkan adalah exam,test,mid test, dan segala nama palancau yang lain yang seangkatan.. benda2 mcmni mmg tak boleh nak elak, ibarat macam nak tahan kapal terbang kat bus stop. tak ke bangang kapal terbang nak berenti amek penumpang kat bus stop. so same la ngn exam ni. dah name pun student kenela exam untuk buang status student tu.
bukan apa aku crita pasal exam ni sebab lusa gua dah start final untuk sem 4 ni.. tapi gua brani sumpah junjung laptop yang gua langsung xde sentuh buku pun.. ohh ye gua lupe. ade..gua sentuh buku communication skill untuk buat mouse pad. tu je..xlebih pun. normal la tiap awal sem berjanji sumpah setia bagai nk stdy dr awl untuk dpt result dewa2..last janji ntah kemane, sumpah ntah kemane, setia ntah kemane.haram..
alasan senang je.. tak boleh study awl2 nanti nak exam dah lupe.. tula alasan gua,
time2 gua tak study tp tgk lahanat2 len study memang menyirap.. mula la tanduk dua kaler merah atas kepale tumbuh, ajak kua lepak la, ajak men game la. tapi tula. semedang kene refuse. memang dasar lahanat diorang ni. kekadang tensen gak tgok diorng study tp aku tak boleh study. xpelah aku cuba menstudikan diri.
kbai.

No comments:

Post a Comment