Tuesday, May 24, 2011

Helikopter

Memang geram gak la.. tgah sedap2 gua melayan tido, bising bunyi helikopter terbang atas rumah gua..kali pertama xpe boleh dimaafkan.. tapi 4 5 kali dia terbang atas rumah ni darah naik ke muka. lantas gua capai lastik belakang pintu gua keluar rumah gua nekad, sekali lagi dia terbang memang nahas.. dari jauh gua dah dengar bunyi gua stenbai ngn lastik..

pulp! tepat kena pilot kat kokpit heli tu..tangan si pilot dengan serta merta terlepas dari stereng lalu mengaduh kesakitan. dengan tidak semena2 helikopter yang dipandunya melencong menuju ke arah kebun bersebelahan..taksampai 5 minit gua dengar bunyi dentuman helikopter miliknya terhempas dah seluruh kebun terbakar. gua tersenyum puas. gua masuk rumah sambil mulut terkumat kamit menyumpah si pilot yang berkemungkinan hancur lebur adalah 150%. gua capai bantal lantas kembali beradu..kehkehkeh.

No comments:

Post a Comment