Thursday, June 2, 2011

Misyen inposibel

Cuti tanpa sebarang pekerjaan adalah amat pisang dan cilake, lagi cilake kalau takde pendapatan sampingan..lain la kalau gua ade bisnes MLM bole juge ngorat macik kampung suh join bisnes gua..takde la bosan sangat, boleh juge gua sembang pom pom pom kat macik2 tu..

                                              ***********************

"saye bukan ape macik,kalau nak pakai lambor ke perrari ke boleh ajeee..tapi dek takut kena kejar BPR sama cukai pendapatan saye lupekan je hasrat tu macik.."


                                            **************************

Hidup gua cuti ni paling pisang semenjak lahir, oleh sebab takde pendapatan gua buat satu keputusan drastik lagi plastik. Kalau gua bagitau japgi mau ade yang koma 18 minggu sebab terkejut dgn keputusan gua ni..
punye la takde duit tadi gua pau mak gua 5 rggt. 5 rinngit je pun gua sengkek gile sekarang ni. terpakse mintak kat mak gua. mase mintak satu je gua pikir nak buatpe ngn duit ni. gua nak beli rokok..dari pagi tak menghisap lagi ni.mase perjalanan nak beli rokok tetibe terlintas di kepala otak aku nak benti rokok. dengan tak sememna-mena je tetibe.. memikirkan mak gua juge ade menyuruh gua berhenti rokok, gua buat kepututsan drastik lagi mantap. duit 5 ringgit gua tak jadi beli rokok.. gua beli gegula hacks rm5.. haha gila tak gila,tak gila gila,gila gila tak.gua namekan misi ni misyen imposibel.! tak seimposibel kim possibel misi gua ni..

saat gua tulis ni alhamdulillah gua dah berjaye berhenti merosakkan paru2 lagi masuk minggu hari jam MINIT yang ke 10..ehm..
lepas ni kalau ada makhluk2 yang selame ni tak penah ade perasaan nak belanja gua rokok tetibe offer gua dunhill memang maut menanti.
doa2 doa kan lah yer.

No comments:

Post a Comment