Sunday, June 12, 2011

Lu Abang Long ka Abang chik ka gua tak hirau. Yang penting gua Abang Lang.

gua baru je lepas tengok kl gengster, satu je komen gua, filem tu memang terbaik.. kalauu..Samsul tu takda.. gentel gua respek habis kalau dia takda, gua rasa watak jerung tu patut orang lain yang pegang, a.r badul ke, samsul ghau ghau ke, orait gak.tapi dengan kehadiran samsul sebagai ikan jerung dengan tidak semena-mena kerespekan gua hilang.. sampaikan gua mual tengok keletahnya...mat, lu tak sesuai jadi gengster,sumpah tak. tak sangat sangat sangat langsung..gua terpaksa menggunakan intonasi perkataan berulang kerana nak menunjukkan betapa tak saspeknye gua terhadap empunya diri..cuba la lu duduk je atas krusi  sambil cakap action, cut je, xdela sampai lu nak kene belasah dengan aaron kan..lu pengarah kan? ok gua respek sebab crita lu kali ni xde adegan bunga bunga..penuh aksi mendebarkan.tapi jalan crita mudah disaspek oleh penonton. macam satu scene tu aaron masuk nak pergi pukul jerung, gua memang dah jangka dia mesti kompom terajang krusi kat depan dia, tengok-tengok nyata jangkaan gua tak meleset macam game kelantan terengganu malam tadi.
  secara keseluruhan memang best. keep it up bro, gua harap lu dapat mara ke final.

*gua rasa gua dah boleh start nak berjinak-jinak dalam bidang pengkritikan filem ni..David Teo ke David Teh O ke gua langgar!

No comments:

Post a Comment