Sunday, October 17, 2010

oh sunday ll !

okay disini saya ingin menukar pengakuan. Sunday taklah sebosan mana. yay!

selepas beerapa minit membuat entri oh Sunday! rakanku   telah menjemputku pergi berjalan. ( hurmm boleh ke guna "rakan" ku? klasik gila ayat. ) so arah tujuan kitorang adalah Taman Pertanian Bukit Cerakah. sumpah aku cakap, tak pernah tau pon tempat ni wlupun semenjak baby lagi aku membesar di Selangor. so thanx to Azrul bawak tempat ni, untuk makluman beliau ni rakyat jati Johor - so pada mase yang same terasa kemaluan agak malu kan, orang luar bawak jalan kat tempat sendiri.. ok lupekan. memang penat ya rabbi naik atas tu. gune beskal  pulak. dah berabad aku tak naik beskal. last naik time graduate tadika dulu kot.. kot jelaaa...ehh bukan,graduate UPSR dulu haa..so dah 5 6 tahun tak naik beskal..tapi memang best gila anjing gak la nek beskal then dapat hirup udara hutan..(ala ala hutan laa) dah lame tak masuk hutan, last masuk hutan mase mude2 dulu.time zaman komunis, yel a nak menyorok daripada sang komunis jahanam tu kan..memang dah lame tak kua peluh. so lepas ni memang nak pegi lagi. tak tipu..nak buat photoshoot kat sane.cool gak. ade sape2 rela jd model?



gambar akan menyusul kendian di entri lain. (tak jumpe kat mana aku letak kamera aku.damn! -_-)

No comments:

Post a Comment