Saturday, October 23, 2010

terbaik dinner malam td.. memang best tak ingat la.. tp memang lepasni taknak nyanyi dah.(memang dah takde dah kot,next dinner sem5 dah lah! ) kalut sangat, dahla tetibe je diorang suh aku nyanyi. memang macam haram, satu persembahan pon tak sempat nak tengok, memula sebok shoot gamabr orang, lepastu sebok training lak.
thanx kepada yang menjadi model free ku malam tadi, syok punye pasal ade model nak shoot sampai aku tak perasan aku main lenyek je kasut aku baru beli tuh..-__- no hal la..we enjoy it.
malam tadi lepas dinner terus pegi Kg.baru lepak  situ macam orang gila, sume pakai suit dinner malam td.
lepas balik ingat nak terus edit gambr terus upload, tapi CS lak buat hal, lepas tengok2 gamabr sume dekat kul 4 baru tido. yang paling pelik pagi ni aku bangun awal.pukul9 dah bangun, xtaw la semangat ape yang menggerakkan aku pepagi buta ni, terus tak tido.

di sini aku sajikan sikit gambar malam td, nah amek kau! makan jgn tak makan!

gila kenyang
kat mana2 kau berdua mesti ada..weirdo!

mamat mamat agak hensem
beliau telah mencagarkan YNOUVO beliau untuk ditukarkan dengan NIKON aku..HAHA
errr..hye microfon!. cantik kau malam ni
model terulung muka bumi
pasangan dua hati dua jiwa
kamilahhh.. Super MKM !!..(eheh, Super Syazwan jangn marah ae.)
sehidup sekaki
pernah nampak mamat ni dalam filem remp-it 3 tak?
kau memang cun giler r.....ezhar!

scandalism ( bak kate SS )
maaf..anda berdua terpenyekk..
bersambung di season 2

No comments:

Post a Comment